مقالات مقالات .

مقالات

مراحل بافت گلیم

در این مطلب با تاریخچه فرش لهستان و دلیل نامگذاری این فرش ها به فرش های لهستانی آشنا می شوید . در ادامه با ما همراه باشید.
باید بدانید که ایل قشقایی در استان فارس سکونت دارند و یکی از هنرهای آنها بافت فرش و گلیم می باشد که در این مطلب با ویژگی های فرش قشقایی آشنا می شوید.
فرش دستباف و روشهای نگهداری از آن
اگر شما هم فرش دستباف در منزل دارید باید بدانید که نگهداری از این نوع فرش ها اصول خاص خود را دارد که شما را با آنها آشنا می کنیم . با ما همراه باشید.
فرش پهن کردن | بهترین مکان ها برای پهن کردن فرش در خانه
همان طور که می دانید فرش در خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در همه خانه ها دیده می شود . باید بدانید پهن کردن فرش در خانه اصولی دارد که شما را با آنها آشنا می کنیم . با ما همراه باشید.
فرش دستباف چگونه شسته می شود؟
همان طور که می دانید فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی قیمتی بالاتر دارد . پس اگر قصد شستن فرش دستباف خود را دارید پیشنهاد می کنیم اول این مطلب را مطالعه کنید . با ما همراه باشید.
فرش نائین و ویژگی های آن
از گذشته های دور قالی بافی در استان اصفهان و به خصوص در نائین رواج دارد و فرش هایی با نقش ریزبافت در این مکان بافته می شود . در این مطلب با ویژگی های فرش نائین بیشتر آشنا می شوید .
فرش ایرانی و شیوه های بافت آن
همان طور که می دانید فرش ایرانی در جهان بسیار معروف است و به عنوان یک کالای صادراتی شناخته می شود . در این مطلب با شیوه های بافت فرش ایرانی آشنا می شوید.
فرش دستباف|انواع فرش دستباف از لحاظ ابعاد
بافت فرش از هنرهای نفیس ایرانیان است که از گذشته های دور رواج داشته است . امروزه فرش ها به صورت ماشینی هم بافته می شوند ولی فرش دستباف از ارزش بالاتری برخوردار است .
منبع:/https://persianv.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۳:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)