مقالات مقالات .

مقالات

مگامال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مگامال یکی از مراکز خرید در تهران است که افراد زیادی برای خریدهای روزمره خود از آن استفاده می کنند. در واقع مگامال را می تواند جزء اولین و بزرگترین بازارهای تجاری تهران دانست که افراد زیادی به آن جا می روند.

در این مقاله قصد داریم شما را با مگامال آشنا کنیم و هر چیزی که لازم است در مورد آن بدانید را بگوییم.

معرفی مرکز تجاری مگامال
تا به حال نام مگامال تهران به گوشتان خورده است؟ مگامال در واقع یکی از مراکز تجاری و خرید در تهران است که برای افراد برای خریدهای مختلف خود از آن استفاده می کنند.

مگامال در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار و ۲۰۰ هزار متر مربع ایجاد شده است. پروژه مگامال پس از ساخت پروژه شهرک اکباتان یکی از قوی ترین پروژه های این شهرک است که در حال حاضر به برند بزرگی تبدیل شده است.

ساخت پروژه مگامال به سال ۱۳۸۲ بر می گردد؛ در واقع زمانی که هنوز تجهیزات و تکنولوژی امروزی وارد کشور نشده بود. در آن زمان چنین دپارتمانی با طراحی مدرن و چند منظوره وجود نداشت و مگامال یک پروژه لوکس و موفق به حساب می آمد.

مگامال از بخش های مختلفی ایجاد شده است که تنها ۱۵ درصد از فضای آن را بخش تجاری شامل می شود. بقیه بخش های آن، به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص دارد.

بنابراین مراجعه کنندگان به مگامال تنها برای خرید به آن جا نمی روند، بلکه برای استفاده از خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به مگامال مراجعه می کنند.

ساخت این پروژه بسیار استاندارد و مستحکم بوده است! تا جایی که گفته می شود می تواند در مقابل زلزله ۹ ریشتری هم کاملاً دوام بیاورد.

پیش از سفر به تهران بهتر است اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید! اسنپ روم به شما کمک می کند تا انواع هتل، سوئیت و اقامتگاه های دیگر را رزرو کنید. بهترین قیمت ها را می توانید در اسنپ روم پیدا کنید و لذت ببرید.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله و سوئیت در تهران

مگامال کجاست؟
اگر نام مگامال به گوشتان خورده باشد، حتماً این سوال برایتان پیش می آید که این مرکز تجاری در کجای تهران قرار دارد! مگامال در واقع در شهرک اکباتان تهران قرار گرفته است و توانسته نیاز بسیاری از افراد را در بخش های مختلفی رفع کند.

فرقی نمی کند که هدف شما خرید کردن است یا استفاده از مجموعه تفریحی و ورزشی. در هر صورت مگامال به شما کمک می کند تا بتوانید نیاز خود را رفع کنید و از امکانات آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

حتی امکان خرید آنلاین از هایپرمی مگامال هم وجود دارد! در واقع شما می توانید در حالی که در خانه نشسته اید و تلویزیون نگاه می کنید، محصولاتی که نیاز دارید را به صورت آنلاین سفارش دهید و پس از چند دقیقه آن را درب منزل تحویل بگیرید.

بنابراین مگامال همه چیز را برای شما ساده کرده است تا بتوانید از خریدهایی که از این مرکز تجاری انجام می دهید، نهایت لذت را ببرید.
منبع:/https://snapproom.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)